Influencermarketing
I denne episoden utforsker vi influencermarketingens rolle i netthandel, fra dens utvikling til strategiske tilnærminger for å velge riktige samarbeidspartnere. Vi ser på overgangen fra direkte salgsfremmende til merkevarebyggende fokus, og hvordan autentisitet og engasjement blir nøkkelen til suksess. Videre undersøker vi effektiviteten av mikro-influencere for innholdsproduksjon, måling av kampanjeutbytte, og fremtidige trender innen influencer marketing. Denne episoden gir verdifull innsikt for enhver netthandler som ønsker å utnytte influencer marketing mer effektivt.
Husk å abonner:
Husk å abonner:
Apple: https://apple.co/3C1K9Hv
Spotify: https://spoti.fi/3nnXFkM
Last ned ressursark her:
https://nhp.moenco.no/
Spotify: https://spoti.fi/3nnXFkM
Last ned ressursark her:
https://nhp.moenco.no/
Bak podcasten:
Marte Klouman
@netthandelskolen- http://netthandelskolen.no
Thomas Moen
@thomasmoen - http://moenco.no
Marte Klouman
@netthandelskolen- http://netthandelskolen.no
Thomas Moen
@thomasmoen - http://moenco.no